山路

Friday, November 04, 2005

回憶山

有時覺得自己獨處太多年的關係,每一樣野都要自己親力親為......我諗任何一個女人都唔想至少我唔想..........
回憶起當初出走時弱質纖纖,現已經緞練到女人心男人身,由不愛說話到現在滔滔不絕,由萬事不能到而家萬能,由井底之蛙到現在開眼看世界,由身不由己到只有自我,由萬事信賴到每事懷疑(比人呃得多)我覺得好可悲,點解人會利用人與人之間的信賴,由其是感情去挑戰人與人之間的信心,那人將我50%生命取去後還雪上加霜地向我講,我根本就係一個唔想去照顧o既人....我可以點??
總之已經由女人變左做男人啦,
於這12年可謂經歷了普通人的一生所有有可能會經歷o既際遇,有好有唔好,好的就是身邊人如果發生同樣的事,我可用當事人身份幫佢,但唔好o既就係經歷呢d事時,意志少d會放棄, 有時我都好慶幸我熬過左.
那個女人不想人照顧愛惜,但......

1 Comments:

  • 有時,不努力也可以的啊~~
    (可參考小人10月份的一篇)

    By Blogger rururu, At 10:35 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home