山路

Sunday, September 09, 2007

一生何求

這陣子情緒非常低落,所以這幾天病了出來,
突然覺得很孤獨,究竟做人係為嘜?
好像事事不如意,真想快些結束吧了!
今天由荃灣行番去深井,
希望運動一o下, 多吸幾啖大氣, 病會快些好,
一路行,沿途是海邊,行到離海面很高的位置,
好有衝動想跳下去,一躍而進,眼前一黑回到寂靜,
常人常說, 知足貧亦樂, 無求無慾,
什麼是知足?在現今這個銅臭森林裡,那會是貧亦樂.
無慾與無求, 也是一種有要求的慾望,何以是【無】呢?
親人,朋友,伴侶也只是過客,因劇情需要, 所以出現,
每一章節都是命定,事前沒有通告,一切來得自然,
若果給我選擇死亡的形式, 希望是猝死,
在不知情的情況下就去了, 正如是也在不知情的情況下來了,
一切也是去得那麼自然, 亦是幾生收道的美果.

突然想起陳百強唱的'一生何求',這兩句令我很有感覺:
「一生何求,常判決放棄與擁有,耗盡我這一生觸不到已跑開,
一生何求,迷惘裡永遠看不透,沒料到我所失的,竟已是我的所有.」

7 Comments:

  • 1. 死係遲早既事. 無人可以逃避. 你同我都唔使急. 早的走亦唔見得好有著數.

    2. 無求就是"求"的止息. 所以它本身不是慾求的一種. ("不起" 不是一種的"起".)

    By Blogger willsin, At 12:15 AM  

  • 我同你都有差唔多既感覺, 不過我係因為人生已經冇咩意義, 好似係到等死咁.

    By Blogger 肚餓Chris, At 5:19 PM  

  • 基斯,你前句的意義問題可斟酌,後句則說得對極了,你一出生,就奔赴死亡,有些人方生方死,根本不須等.

    By Blogger CYK, At 1:39 PM  

  • Willsin, 人在等死期間很聊,不停破壞地球來方便自己,改變土地用途來圖利,貪婪銅臭,來衡量銅人與銀樣之等級,銅人永遠高高在上, 好似超級銅人誠哥咁, 水浸之時就一句'富貴 E 我而浮雲', 咁佢是否在追求那無慾無求呢?
    小chris, 人本身就係廢, 只有破壞, 無甚意義, 你睇地球叔叔幾慘就知啦, 所以人走先未必係壞事.
    cyk, 基斯係嘜水, 外國人定係本地薑? '奔赴'這個過程太慢了,都係比較方生方死, 比較高效些.

    By Blogger sasady, At 12:01 AM  

  • 你地全部,近來冇野呀嘛。一個個响度話等死。邊有你死得咁易。死,可不一定等同解脫。

    By Blogger rururu, At 2:46 PM  

  • 大把0野等住你地做呀!
    尤其是有仔女果d, 死得咁易...

    Roger

    By Anonymous Anonymous, At 3:13 AM  

  • sasady媽媽:

    其實每個仔女都會向父母講過類似既說話,
    我真係好少見你咁唔開心!
    加油, 要重新振作起黎呀!

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home