山路

Friday, October 10, 2008

非男非女

有時, 我在想...其實我雖是女人身, 但卻是男人心,
我的喜好都是男人所愛好的,
從小到大,不愛打扮,
頭唔梳, 牙唔擦,
人字拖,通山跑,
亞媽不停比裙我着, 扮到我靚靚咁,
但我就着住條靚裙去爬山,
勾爛之後, 回家便得到貓錬塔手腕的卓越對待,
冇飯食之餘...家人還在我面前,
作出那種享受食物美味的表情,
到家o下都沒忘記, 這是否童年陰影呢?

又例如 :
由細到現在都迷 HI-FI,(唔食都要有Hi-Fi)
超極鍾意鍊車同飊車,
十五歲就揸大膽車上大霧山頂,
連整水喉, 駁電線, 楂電鑚,
維修家居, 安裝天線,
車、鑼、鉋、鑚,樣樣知曉,
棟腳、咬牙籤, 開聲就來兩枝大啤,
粗聲粗氣, 粗口爛舌(曾經),
正正是一個....係麻甩佬見到都無鞋挽劇走嘅...街人
但...有一樣野,肯定唔似男人,
就係...好在我只鍾意男人, 好 MAN 嘅 Men,
仲係要髯客咁嘅look,
一但有幸遇上, 定必變身為巨鳥依人.

2 Comments:

  • 原來你鐘意虬髯客,看你都是紅拂女,但以前他們搞不成,現時若遇到,可能得都未定.

    By Blogger CYK, At 5:23 PM  

  • 我鍾意鬼佬版虬髯客架,即係王敏德咁嘅look^^

    By Blogger sasady, At 10:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home