山路

Saturday, November 05, 2005

回應山

好朋友,看到你的回應,好感動地流下了淚,但不用難過, 我只想抒發一o下這些年來的一些經歷,有些時候跌得多就習慣,痛的地方都已經麻痺了,所以我從來都無放棄過, 反而仲覺得人生多采多姿,只不過係唔同形式與大多數人的平穩過度不同, 我覺得我活到而家就好似打game咁刺激,遇難越難, 一定要過到版去下一個round, 現在路上真係有好多好似你的好朋友在扶持,我還記得當初想離婚時,因我不愛說話,所以婚姻有問題都不敢對任何人說出半句,長期抑壓着,到真的忍無可忍要離婚時,卻得不到家人及當時的朋友支持,所以我兩星期內急15廋磅,由120磅廋到得105磅,那時候我有個好耐無見的舊同學忽然打電話比我問好,她從我對話當中聽出我有事發生,她不停追問,我死都唔肯講,但她的一句說話令我改變了,她說:「你咁樣鬱住會好辛苦,自己係唔可以去解決一些自己根本唔可以解決o既問題,一定要搵人去分担、分析同分憂,如果唔係就會自問自答好快會痴線.」我聽後就全部一字不漏通通講出來,那時我真的覺得好舒服,如釋重負地放鬆晒, 真係好後悔當初無將自己的不快,事先與朋友家人分享,因我當時認為如果在佢地面前說不如意,一旦將來他與他們見面時會很尴尬,由其是屋企人.....anyway, 我真係好感激她及來電(因我地十幾年無聯絡)
今天回頭望時抺把汗,好讓年老回憶笑荒唐.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home