山路

Monday, October 01, 2007

亞星Miss

今日開班, 去左一間男校,
由早上8:30 做到下午6:30, 人都顛,
太耐冇爬的關係, 兩隻手腫痛同起水泡,
那裡全部都係中一生, 睇見佢地都幾開心,
miss 前 miss 後, 但在當中看到一些是有未來棟樑的影子,
有些鬥志滿腔, 信心十足,
有些就臨陣退縮, 貪生怕死,
未盡全力嘗試, 就放棄,
之後, 藉口多多, 最鬼憎.
最搞笑, 有個學生,
突然同我講:'嘜你識講廣東話gar miss?
然後同佢 d 同學講'原來miss 識講廣東話架!'
我真係打左個 'eat',
o下! I'm Chinese,
佢以為我係亞星或者姐姐law.
sa wa di car!!

6 Comments:

  • sasady媽媽:

    最近好嘛?好掛住你哦!
    睇到你呢篇ENTRY放心好多喇,
    唔再係D灰灰暗暗既野!

    By Blogger 貓奴MAY, At 11:56 PM  

  • 我好開心同好多謝你關心!前陣子, 真的很灰, 事事不如意, 我已是一個很樂觀的人,原來因有血緣關係的關係而不開心,現在也在鬥氣着,兒女債,一世計都計唔晒.
    今日係我牛一, 細仔話今晚請我食麵(因佢資源關係hehe...),我都好開心, 但同我大仔仍然有點.....

    By Blogger sasady, At 12:12 AM  

  • happy birthday!
    開開心心啦啦隊

    By Blogger CYK, At 9:32 PM  

  • 生日快樂呀miss =)

    Roger

    By Anonymous Anonymous, At 2:33 AM  

  • 多謝晒!!各位 '江湖鬆 D' ^v^//

    By Blogger sasady, At 7:25 PM  

  • 多謝晒!!各位 '江湖鬆 D' ^v^//

    By Blogger sasady, At 7:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home