山路

Friday, May 09, 2008

豬骨煲

前兩天, 舊客仔過海來探我及幫襯,
之後, 我地兩個去左食大角咀最出名嘅豬骨煲,
這裡最有名的, 有兩間,
骨煲皇及良記正宗澳門豬骨煲,
因是第一次食, 所以都不知那間好味,
一行到街口, 這兩間的員工就分別大聲叫,
又送啤酒, 又送菜, 各出奇謀來搶客,
當我打電話,在找我的住大角咀同事,問那間好之時,
良記那邊員工走過來, 同我地講, 送菜及啤酒兩樣,
所以便去了良記.

我地選擇左一個細嘅 '北菇花膠豬骨煲' HKD100.00
另外再加本地手切肥牛, 珊瑚蚌, 脆鯇片, 金菇,
油麥菜(送)及兩枝大啤(送),
個煲來到, 嚇了一跳, 好大好滿...
滿滿的細花膠, 大大件的豬手骨, 花菇及白蘿蔔,
肥牛好大碟, 好靚, 樣樣都好新鮮,
我地由頭食到落尾, 終於大功告成,
最後, 剩下豬骨湯, 成煲都起晒膠,
好飽,埋單只不過HK$ 320.00 (超底食),
可惜回家途中, 個胃一路頂住, 好辛苦,
可能太肥膩, 回家不久, 便獲膩回吐,
真係嘥料, 下次會再去過, 但會試另一間,
看看那間好味道!!yum.....mmmy!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home