山路

Tuesday, November 08, 2005

山車簡出

昨日忙了一天, 回到家時已是零晨, 因架錢漆出左問題, 所以放工放學後才維修, 不過我發覺近來在馬路上睇到好多人扮 '拓海' 左手揸呔右手拓鰓, '頭文字'D'?? 但.......我所見全部都係 ah 叔(邊緣中年)而且......略帶麻甩 , 赫到我幾乎炒, 好驚!! , 我諗佢地o向果一刻完全陶醉於 '拓鰓' 呀唔係!係麻甩'拓海' 揸住AE86之中, 好想笑..哈哈....哈!! 不過如果佢地可以兩隻手都拓住個鰓而又揸到架車, 先''仲好型tim.
願我不要再遇到 頭文字 'ah 叔', 阿門!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home