山路

Tuesday, April 25, 2006

黎根與麥兜

星期日入了黎根家鄉─長洲去延續麥兜師兄的心願, 爬了包山骨十轉, 因沒手套, 雙手已報銷, 竹片很利, 今年的結構比上年差, 因竹的分佈參差不齊, 那些黑色膠帶好多都鬆散, 所以最後果轉因成隻腳插左入去大空隙裏, 要用十成功力搣番出來, 所以玩完, 有些卻沒罅隙, 要踩竹面上, 但竹面很滑, 很難踩, 真係要諗計, 今個星期六就係選拔賽, 雖然我年紀大, 沒有侈望會入圍, 但會盡力, 入圍只得 12 個, 而我 'd' climber friends 都是世界及亞洲玩speed climbing 有名次的, 其中一個更是世界 speed 排名第 7 名之嘛~~ 真係後生可謂, 我好希望佢得到冠軍之後, 也能安全出到長洲, 話晒外人ah嘛!!
唉.....! 所以...我都係全力以赴把......啦!! 亞第 7 名叫我搶包山果日 book 定渡假屋打麻雀喎-_-!!

加油呀!! 黎志偉

2 Comments:

  • 包山....
    始終係危險既活動....
    我認為...

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:51 AM  

  • 畢滿,
    現在攀包山很安全, 不像以前屠手上, 有安全繩及專人睇場.

    By Blogger sasady, At 11:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home