山路

Thursday, March 09, 2006

鄉港人

自從自由行及雙單程證的同胞來之後, 在語言上發生不少笑話.

例如 : 我昨日午飯時在街上, 聽到有位勤奮的新移民正在為產品做promoter, 她用鄉音的廣東話來說 : 「個個用過, 個個震(讚)!」
又一次 : 我在小巴上, 有人上車時對司機說 : 「司機我要墊(轉)車!」
一個用完會震, 另一個, 一上車就要墊住架車.
以上兩個在場經歷, 我都忍唔住當場笑了出來...哈哈...哈!

剛好昨晚在商業 2 台 '他他他, 打到o黎' 的節目上, 講起自由行香港shopping時的一些與sales對話的笑話 :

自由行對豐澤sales問 : '買電視機有無'電視'呀?'
sales答 : '買電視機係有電視框架.'
自由行 : '咁, '電視'係幾錢呀?'
sales答 : '無得淨係買電視框喎!要成部買架,小姐.'

自由行去買電話,
自由行 : 請問呢個電話有無''顯示?
sales : 無呀! 天文台無做呢個服務喎.
自由行 : o下! '' 顯示都無? 咁, 可唔可以 '' 呀?
sales : 正常用就唔會出煙, 如果你燒佢咪出煙囉!

新移民做按摩工作時問客人說 :'先生做唔做''(腳底) 按摩呀?' 嘩!好開心呀!

我尋晚臨瞓前好開心, 因笑到連眼淚都出來了.

雖然笑人好似好無禮貌, 但我們說着廣東話式的國語時, 大陸同胞又何常不之幾開心, 例如 : 19歲 講成 '洗腳水', 你有沒有散紙唱, 說成 '你有沒有'生痔瘡'.

電視框=discount
雷電顯示=來電顯示
出煙=trade in

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home