山路

Wednesday, March 01, 2006

殃及池魚

今日的手術很順利, 'QE'不愧是大醫院, 那個醫生很熟練地, 10分鐘就把它弄出來, 麻醉藥到晚上先過, 現在傷口才隱隱作痛.

在手術初時, 聽到醫生說找不到, 我個心當堂倒抽一口涼氣, '又來'?? 唔好卦! 我感覺到佢在找, 好在終於找到, 我好開心, 好驚重滔復徹再來一個, 好似上次咁就幣了.

這次發生了一個笑話, 我比人捉左去驗 HIV , 事原係個醫生幫我打完麻醉藥之後, 那支用完即棄的針筒, 因佢懶的關係, 用冒險樂園式的拋法飛去垃圾筒, 點知在針筒飛去途中, 殺出隻護士手, 女護士中左鏢, 流血, 因那針筒是染有我的血液, 所以佢驚死血液傳染咁, 就同我驗血, 仲同我講話 '送O既', 真係比佢地激死, 都唔知好嬲定好笑, 無端端比佢抽左兩大支血, 無辦法啦! 不過為求個護士安心, 我都好無奈!!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home