山路

Tuesday, February 28, 2006

引刀一快

明天又要動手術, 在這十二年間已做了十多次手術, 已經麻目了, 由第一次好驚, 到現在心理上同自己講:「至緊要支麻醉藥究勁同醒得番, 就掂!」對傍人來說, 像笑話, 但對我來說, 是很無奈, 我無得揀, 可能我怕死吧!
所以用一些阿 Q 來舒緩自己的恐懼, 每次入手術室就好似同麻醉師鬥爭一樣, 曾試過打左三支麻醉藥先有料到, 一個人越打得多麻醉藥就就越危險, 因血液已適應了, 所以劑量會越來越重.

明天的手術好在只是局部麻醉, 但這個部位是第二次開刀, 第一次在瑪嘉烈做時, 那個牛肺Houseman, 同我在手術部位打完麻醉藥之後, 藥力都未發揮, 佢就落刀, 嘩!...!! 醫生!我重有feel喎! 好痛! 好似比佢生劏一樣, 佢即刻同我啪多支, 之後, 佢一路劏就一路同我講話揾唔到果粒瘤, 仲話:「已經割到好深, 如果再劏多一刀, 就會到肝!」問你死未, 之後佢就同我sewing, but....sewing after 粒瘤still here, OH!!MY GOD!! 仆街!

所以引身到明日 operation again! 好驚!!

希望唔好再麻醉藥未有料到就同我落刀啦!

4 Comments:

  • 你無事呀嘛
    乜咁大鑊@__#

    祝你順順利利啦!

    By Blogger Roger, At 3:03 AM  

  • So sorry to know about that. Get well and let's have fun together very soon!

    ALL THE BEST!!!

    Rachel

    By Anonymous Anonymous, At 1:09 PM  

  • 嘩,嘜咁大舖都唔單聲?!
    但放心,老土都係咁話:吉人自有天相!冇事冇事!
    我己經吩咐家中寶為你蕉戒兩日。

    By Blogger rururu, At 10:12 PM  

  • 多謝各位咁有心, 好在有你地精神支持咋,手術好順利.
    中寶你可以食番你o既至愛喇!

    By Blogger sasady, At 10:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home