山路

Saturday, January 07, 2006

殺它死

今早, 是它存在於這個世界的最後一個早上,
下午, 我要親手將它交予專人, 幹掉!!
捨不得, 但畢竟年紀大了,
五臟六腑, 都 七癆八損,
四肢亦因長期勞損的關係, 當走在水路上時也是飄飄然,
我與它一起時也覺危險, 有隨時會跟它同歸於盡的感覺,
曾經問過醫生, 若要醫的話, 要花上很大筆醫藥費之外,
亦未必可以起死回生, 無奈 我選擇了把它人道毀滅.

看着它的樣子也是很不想離我已去,
但.....好唔捨得, 真的好唔捨得,
當決定把它送上不歸路之前, 本想跟它來一個道別的 bath,
可惜我, 此終沒做到, 有點後悔,
一路上, 它與我, 大家都默默無言, 這次是最後的親密接觸....

世上任何生死物都是逃不過隨隨老去這定律,
下午心中一直耿耿於懷, 腦海不時浮現它的樣子,
唉! 永別了'KE 4189'.

你用你的身體換了七舊水.

3 Comments:

  • 唉, 咁大個軀殼都係得7舊水. 真係人不可以貌相

    By Blogger 肚餓Chris, At 3:09 PM  

  • 你錯喇! 係連毛夾屎呀!你話啦, 幾唔抵.
    重有,你搞嘜鬼個blog 寫 comment 之後要你 approve, 係咪玩高當?

    By Blogger sasady, At 7:58 PM  

  • 純粹set錯, 我都唔知會咁. 已經改回. 唔怪得知冇人reply啦

    By Blogger 肚餓Chris, At 9:56 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home