山路

Tuesday, December 20, 2005

皮膚敏感

曾已何時, 皮膚變了敏感, 由其是對膠布, 家o下睇到腳的藥水膠布位置全都是水泡,就記得多年前大手術之後, 還不知對某種膠布有敏感反應, 傷口貼着的膠布位置, 開始痕癢之後起水泡, 護士幫我洗傷口時也慘不忍睹, 傷口不停滲血, 水泡因抓穿到至一禤胡胡塗, 她幫我尋求一種對我不敏感的膠布, 我好thanks佢!!
亦有一次因行山給不知名的昆蟲kiss左之後有反應, 整隻右腳腫起來, 即刻去急症室入院, 那醫生未經測試就同我拍左兩支'盤尼西林'. 結果......幾乎死! 我全身腫脹, 呼吸困難, 成team 醫生落晒來, 他們比抗敏感藥我食, 點知.......我連抗敏感藥都敏感, 我當時成個豬頭咁, 我唔係講笑, 真係好似豬頭, 佢地再唔敢比藥我食, 我o向醫院足足3個星期, 也等不到敏感蹟像消除之後我自己要求出院, 那時我足足一年無着裙同短褲, 因'盤尼西林'影響, 全身都是黑印, 差不多兩年先可見人.

一些經歷對我來講, 亦是經驗.

死!!對我是一種抽獎遊戲!

1 Comments:

  • 哇...妳穫穫都咁金既~~~~

    By Anonymous Anonymous, At 10:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home