山路

Wednesday, November 30, 2005

人山人海?

12月4日起義大遊行是否會再人山人海??

我不懂政治, 在香港的政治, 無論保皇、民主、泛民主或親中都覺得佢地人前人後幾個樣, '好假', 有如四川特技'快速變面'一樣, 轉一轉頭就變成所需要的面孔, 人面的變化太快了, 以上是我第一直覺.

7.1 遊行有傳是葉劉的計劃, 因她作為局內人所以不能高調呼籲反23, 所以用激仗法去說一些挑釁人群反感心態的說話來激發上街表達意見, 如果是屬實, 她真是用心良苦, 起碼她真是自己用回香港人的力量做法去做到, 不假借外國力量.

近幾天聽到那些官及各派系的言論, 感覺似惠康百佳、萬靈屈人錢之爭(鬥爭客,精明眼對至底價)好商業化, 民眾變成籌碼棋子, 更有些過時人民派去到老遠的美國去爭取人家產品代理權, 老實說, 我對美國佬不嬲都冇好感, 由其是由當代飯桶 'Bull Shit' 領導, 更加弊加火, 佢完全係好自我自閉式咁去做佢自已想做的事, 在報復及被報復佢老爹遺留下的蘇州'C', 累及無數國民及人家國內的無辜, 做事只顧自己的利益, 有 so 就有 show, 無 so 就要你 go, 知道 '孖田李' 又走左過去 '銷訴薄'(售香港民主求的帳簿)後, 今次我感覺唔知點解覺得好肉酸, 可能佢地仲唔明白, 而家中國唔會無左美國唔得, 但美國家o下已經係要睇中國做頭, 每朝早一開眼世界仍然都是依舊轉, 但世事就每秒不停變了.

這次用扯線公仔玩隔山打牛的遊戲, 唔啱我.

2 Comments:

  • 妳講得好0岩, 如果依家實行全民普選....

    會唔會變成好似商店爭生意咁呢??

    好似台灣, 美國選總統咁....嘈到我頭都痛晒..又有黑金政治..社會分化..日嘈夜嘈...仲要全個城市(可能要成個月都係咁喎) 都係咁....想走都走唔到呀....

    為左搏選民一票, 佢地會有咁浮誇得咁浮誇, 全部嘢都流於表面囉.....

    要實行全面普選....最好有辦法改善這些問題先...否則...大家都會被人利用 !!

    By Anonymous Anonymous, At 6:42 PM  

  • 所謂慢火煎靚魚, 慢工出細貨呀嘛! 實行全面普選, 你估煮個麵咩?
    其實大陸一路在變, 因幾百年o既關門黑暗做事作風, 而家先開始打開門, 都要比時間佢地去慢慢適應番見陽光.

    By Blogger sasady, At 11:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home