山路

Wednesday, November 23, 2005

秋嗚山

屋後山上的樹林比食環處人員斬左七七八八, 因防止山火發生, 一旦發生我肯定變左 '火燒山'.
我非常喜歡秋天, 由其我居於山中, 更加喜歡聽秋風吹起樹林的清翠聲音, 因天氣乾燥的關係, 聽起來好爽, 樹木的氣味好香, 滿山都好似好開心唱歌慶祝秋天到, 我從小到大, 都聞到每個季節來臨的氣味, 春、夏、秋、冬, 各有各的獨特氣味, 但一聞到秋的氣味時, 我整個人就會代入番學生時期, 天天都像學校旅行和宿營的感覺, 好開心到家o下咁年紀大, 每年一到秋天都仍然有此感覺.

獨愛秋色爽脆聲, 秋風山嗚樹叢迎.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home