山路

Saturday, November 19, 2005

山生有幸

那論題仍鬧得熱烘烘, 有點厭, 一個雞同雞蛋的問題, 對我來講己再沒什麼見解, 因局外與局內看法都不同.
'生死愛慾' 係比較鍾意 '生死' 的感覺乾淨明快, 兩個程序都是一剎那, 出生前同死後都是平靜.
而 '愛慾' 比我的感覺是好亂, 但牠亦是生命的來源!
我有幸經歷過生命於我體內由冇變有, 生命真是很神奇, 當知道有另外一生命在肚裏面, 初時好迷茫,但看到肚皮由平靜到起伏, 兩個人的心跳連在一起, 感覺他每天都有自己喜愛的活動, feel到他的腳趾不停在撐我的肚, 有時我會擺個鐘o向肚皮暗佢瞓覺, 有時就收音機, 比佢聽歌, 到個肚大到連自己的腳趾已經看不到, 覺得好過引, 而生產的日子一天一天迫近, 好心急去等待又熟悉既陌生的小生命來臨, 當我第一眼見到他時, 我居然沒有什麼開心的反應, 只知好肚餓好肚餓, 最好有盒熱辣辣叉燒飯, 因我用盡成身氣力去帶他來這個世界, 那時心裏暗講一句 'well-done', 從此世界就改變左.
還記得生完後, 再重見我的腳趾時, 大家好似仿如隔世再重聚, 我真係同佢say hello 架, 咁耐冇見!

而我亦曾經接近死亡邊緣......因明早要好早起身, 所以待續.....

3 Comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger produceideas, At 11:47 PM  

  • 你跑左幾耐呀? 成唔成功呀?

    By Blogger 肚餓Chris, At 2:32 PM  

  • 唉!同上年一樣, 1 個鐘, 但上年因瞓唔着所以飲左兩支紅酒, 最後都係眼光光,等天光,搞到第日一路跑一路就聞住d酒精味o向身上發出來, 但今次嘜都冇飲, 亦都係瞓唔着, 點知胃痛, 一路跑一路痛, 真係我頂.
    唔緊要出年再來, I will back!

    By Blogger sasady, At 9:12 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home