山路

Friday, November 11, 2005

致山死地而後生

其實我讀呢個course, 都係想自己諗野闊 D 來改變本身的想法, 唔好咁極端同想條氣快d 順番晒, 好在自細就有天跌落o黎當被冚o既性格打底, 但都比呢件事打沉左一半. 做人都係想開心, 如果唔開心, 人都老得快d同埋好快死, 我唔想咁快老, 所以要開心, 亦都唔想咁快死, 我都仲未飲新抱茶, 而朋友個個都咁好, 由其果陣發生事時, 就算半夜瞓唔着打電話比佢地, 都唔介意聽我傾訢我內心不快, 我會銘記在心.

走出幽谷見青翠, 遠眺無際自陶醉.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home