山路

Thursday, November 10, 2005

山語欲來

朋友 T 提到 '愛' 基本'本質'的應該是:
愛是包容與體諒,
愛是奉獻, 承諾, 關懷什至成全他人,
愛不存在自私, 貪欲, 傷害,

其實每一對情侶一開始發展時都知道及希望做到這些:愛是包容與體諒,
愛是奉獻, 承諾, 關懷甚至成全他人,
愛不存在自私, 貪欲, 傷害.....

可惜當其中單一方面要變時, 他/她/自己就好懂得利用本來愛不存在的自私, 貪欲, 傷害,來要你做到以上愛本來應存在的, 愛是包容(他/她/自己的傷害)與體諒(他/她/自己要飛你)去迫對方奉獻你所對佢, 承諾, 關懷甚至成全他人, 來達到他/她/自己要一定要飛你的目的, 其藉口就相繼出現, 例如: 性格不合, 對住你好辛苦, 相處唔到, 你都唔明我, 最驚你唔死果句就係 '我再唔愛你喇, 以前同你講o既野全部都係呃你, 今日同你講分手呢句就係真o既, 仲有我以前講大話之後, 便會再講大話去冚住之前果個, 你咁蠢, 咁都信',問你聽完呢 d 說話死未? 其實好茅盾, 無論怎樣都難明那些曾經深愛過對方的人,也曾經是自己身邊最親密人的做法, 有些本未倒置,哈!

愛與恨分擔方程式如下:

幸福快樂 x 2 = 100%(好開心), 但將50%痛苦創傷 x 2= 100%就要被棄者自己揹晒, 而另外一個就契弟走得麼, 走得快 好世界!

愛時幸福快樂兩分擔, 恨時痛苦創傷獨承擔.

11 Comments:

  • 兩個人要分手,緊係有好多原因.
    簡單d講,就係頂唔順.

    頂唔順,就梗係有野唔liky啦, 冇野唔liky多要走,就實係移情別戀!!

    好多野,係可以張就下既. 但係一定要早講, 唔好到就死先講.
    其實多數人都係心裡面根本就放棄左, 唔理唔理, 拖下拖下, 就話對住你好辛苦, 要分手.
    有心救, 就要一早講. 不過, 性格係唔出聲, 就冇得好講, 只可以話,冇經驗!!!

    遇到咁既情況, 一定要搵社工. 不過, 都唔係個個社工都有用. 我試過有個社工佢同我地分析左好耐, 話我地都係性格不合,分手啦. 後尾第二個社工接手我個case, 話之前個社工好唔岩!!

    無論如何, 要走這一步, 都係要接受的. 走過了, 海闊天空!! 如果留低,可能更慘呢~~

    By Anonymous Anonymous, At 11:55 PM  

  • 若是一般性格不合分手事件就絕對冇問題,但如果呢個人分手一星期前仲講緊同你結婚, 有bb 就會要, 點知一星期後真係有左bb, 好開心咁話比佢聽之後, 我成晚就好似同條死屍瞓一樣, 冇表情, 冇野講, 1080度轉變, 跟手好酷講'你落左佢啦!'之後仲玩失踪, 而我因落bb手術出左問題裏面有個血pod爆左,幾乎命都冇, 一個女人bb冇左, 經手人走左, 心理同生理都出現左好大問題, 加上搵返佢, 原來佢跟人上大陸滾, 仲對我講同隻'喔喔'係來真,及那段說話 '我再唔愛你喇, 以前同你講o既野全部都係呃你, 今日同你講分手呢句就係真o既, 仲有我以前講大話之後, 便會再講大話去冚住之前果個, 你咁蠢, 咁都信', 那時先至明白好多情殺兇案如何產生, 我當時潛意識好想咁做, 但理性上唔會, 佢已經搞到我咁, 我唔會一時之氣去做一些唔理性o既野, 因我仲有家人朋友,同埋未來, 至於社工我去搵左一次, 我覺得人家只會比些意見去分析,同埋讓你舒發一o下情緒, 等你地有一個傾訢對象, 但最終決定都係自己, 那些我完全清楚清折, 佢地話我其實不用輔導, 好清楚知道自己想點, 我到而家都係條氣唔順.....五年了

    By Blogger sasady, At 11:11 AM  

  • 佢唔係你前夫下話?

    By Blogger 肚餓Chris, At 2:20 PM  

  • 唔係! 我同我前夫係和平分手,大家都知性格唔同, 佢再婚時我都好高興佢終於搵到適合佢o既人, 佢雖然係古板(兩個仔都係咁話佢)但人品唔錯, 可惜性格不合, 我地而家都有傾有講.
    至於那兇手是一個表面完全睇唔出佢係咁o既人, 學識好, 有朋友緣, 只有識得我同佢o既人就知佢係點, 如果單方面識佢o既人都以為佢係好正直, 我都已經好小心, 離左婚三年先敢再識第二個, 點知....可能我離過婚又有兩個仔啦!佢想識我時, 我已第一時間講左比佢聽我o既身細, 當時佢嘜都話得同話唔介意及接受我的過去, 但....

    By Blogger sasady, At 2:58 PM  

  • hey,很多人都試過失戀,遇上原來是賤精的人。
    也不來幼稚的在這裡說道理(大家咁大,有Dmug會我諗到你諗唔到)。
    只是留個言,互勉一下,我們都是野花,風越大,我們便要開得越絢爛。

    By Blogger rururu, At 5:26 PM  

  • 疾風知草勁!

    By Blogger 肚餓Chris, At 5:36 PM  

  • 花!
    唔係草!
    花,靚D㗎!

    By Blogger rururu, At 8:23 PM  

  • 世界需然並不是全都彩色,亦有灰濛濛的壹刻,雨天並不會永無休止的,總會有雨過天晴的到來,不要忘記當下雨時還有我們壹班朋友願意為妳打傘,靜靜地和妳等待彩虹的到來。

    By Anonymous Anonymous, At 8:37 PM  

  • ThankS T!
    rururu & chirs
    我鍾意勁草嬌花多 d ,(嬌娃)都唔錯 haha...好衰架你地,搞到人地鬼咁開心.

    By Blogger sasady, At 9:15 PM  

  • 哈哈哈哈......係囉 ......

    嬌花好過野花.... ^^

    By Anonymous Anonymous, At 3:34 PM  

  • 唔邊野花......

    By Blogger 肚餓Chris, At 11:02 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home