山路

Sunday, November 13, 2005

山口白胃

尋日我學人飲齋啡全走, 飲到成日都o向度發緊白日夢咁o既模樣,嘩! 好辛苦, 個胃又痛, 好在ru媽做左 d 美味蛋糕仔, 食左幾舊之後先好 d , 不過個胃同個頭就痛到夜晚要食必利痛先可以瞓得着, 到今朝都未回復, 下次咪搞, 因睇左本雜誌話齋啡有10樣好處, 又話防癌, 又話去水腫, 各樣各樣,仲話排毒tim, 點知飲完個肚係有痛呀!但 X 唔出 -_-!! 我頂!!

3 Comments:

  • 齋啡呢樣野呢, 唔係人人飲得.
    我當然飲得啦!!

    排毒呢, 都得架. 如果我當日勁飲3杯以上呢, 就一定痾到死!

    我飲完, 絕對冇訓唔著既情況, 但係"kun"過頭,就一定唔掂. 你有冇飲過Star Buck既expresso? 細細杯個d, 如果你連齋啡都飲唔到, 你就千棋唔好飲

    By Blogger 肚餓Chris, At 11:00 PM  

  • 我都知尋日個杯係堅野,一飲落去好似.....我覺得佢應該係旦o黎,可以一日三次每次一茶匙同埋可以一開十都得,真係好'kun',曾經試過連隊三杯expresso, 果晚就咁就比左佢喇!

    By Blogger sasady, At 12:09 AM  

  • 我直情入唔到口

    By Blogger 肚餓Chris, At 11:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home