山路

Monday, November 21, 2005

山死有命

面對死亡那一刻, 個腦係空白, 我曾經經歷過踏足死亡邊緣, 炒車同病.
先講炒車: 第一次炒車係o向紅磡火車站同理工尖東交界(暢運道), 我揸住架jeep, 燈位路口等轉燈開車, 一波無事但一轉二波時架車開始失控, 不受控制咁打斜滑行, 當時我只見好多人o向安全島, 我本能叫我一定唔可以鏟過去, 我要保持清醒, 電光火石之間, 我見到前面係架旅遊巴, 當時我個腦係空白, 諗住今次死緊, 當我炒埋去時, 係100%空白, 我將旅遊巴車身的鉄皮炒起左, 我因為係jeep 綱水有番咁上下, 只是車頭有少許損傷, 但我o向一塊大路牌之中間炒左上行人路, 如果炒埋個路牌度, 就百佳, 好在! 嚇死我.
第二次: 改裝萬事得austina, 西貢住啟德機場, 路經沙田新城市廣場pizza hut手臂灣, 我當時懶醒, 試o下天雨路滑加油過手臂灣, 點知今次'惠康', 架車不停打白鴿轉, 我完完全全felt 飄移感覺(但自從果次,我已掌握倒飄移ha.ha..但一定唔會試第二次), 當時不停要control 令佢唔好炒, 因為我重要趕住搭飛機, 一定唔可以有事, 架車打斜一路向住行人路衝, 車身重向棵樹攔腰撞埋去, 好驚!! 今次一定玩完, 個腦突然諗起有人話過撞車時, 以為係踩住brake, 原來係踩油門, 那時我即刻望o下自己隻腳係踩住嘜, 嘩! 原來真係踩住個油門, 我即刻踩番個brake, 車停了, 嚇到隔離個的士佬, 目瞪口呆, 結果唔識死, 炒完車之後, 仲究膽死再揸架車去機場, 去到機場先識驚, 喊左出來, 之後仍然繼續去玩...

2 Comments:

  • 以你咁多炒車既經驗, 唔去教車哂左你喎

    By Blogger 肚餓Chris, At 10:08 AM  

  • 係咪教人炒車?
    我今日睇 (very 淫)個blog, 感覺佢o既目的已達到完美境界, 好似就快爆發爬格大戰, 我看到有 d 言論都幾利, 但已無心回應, 因為我覺得越答得多就正正中正他下懷, 你話我陰謀論都係咁話.
    我都係返番上山好....我愛月亮微黃光....

    By Blogger sasady, At 11:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home