山路

Thursday, December 08, 2005

黃面婆

我對八卦雜誌的封面越來越似色情刊物好反感, 通街都係色封面婆娘, 那些婆娘做出各式各樣高難度舖屎, 計有搔首弄姿顯波la, 谷波氣功放飛釘, 虎背熊腰雞飽仔, 排骨硬板掛矽膠, 短裙詐帝露雞籠...等等慘不忍睹的獻世武功及武器, 有次買一本雜誌時都叫ah姐比個膠袋將個封面反轉入, 行出街不想比 d 細o既睇到, 好驚!!

3 Comments:

  • 乜你.....文采真係好得咁緊要!!!!!
    我真係以你為榮!!!

    By Blogger Roger, At 12:40 PM  

  • 點解你可以諗到咁多種方法去形容各種托,渣,夾,搓,頂,谷的各種動作?
    睇到我向公司笑出聲,幾鬼肉酸

    By Blogger rururu, At 12:51 PM  

  • 重有好多架! 不過o向公司寫就費鬼事咁張揚, 因為我一路寫一路笑, 人家以為我做野做到痴線~~

    By Blogger sasady, At 2:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home