山路

Sunday, January 01, 2006

06 願望

概念上 2006 顯現出來, 年復年, 日復日, 沒什麼特別, 有些問題我由細到大都在找答案, 點解我地要跟人? 是誰定一年係365日架, 點解我地又要跟住咁無聊o既限制? 我覺得每天都是一樣無咩特別, 又唔知邊位定左一日係有24小時, 點解唔係齊頭20小時又或者30小時?

說起願望, 群眾力量是最大的, 但點解90%o既人都是許世界和平的願望, 但咁多年都無實現過? 又有些人的願望是中六合彩, 但都是貢獻多得着小, 馬會從來不會許這願望, 不過最應現的就係佢.

這些假象都只是有藉口許所謂的願望(自欺欺人動作), 但每有一個願望就會有失望的來臨(面對真正現實), 不過有時自欺欺人都幾開心!

咁我o既願望就係尚在趟血的傷口快些痊癒, 好人一定得到好報, 衰人一定得到雙倍報應, 各人身體健康(except 衰人), 世畀和平, 心想事成(其實心理想事成都幾恐怖, 即係心想某君快d死, 點知實現左, 你話應該點反應嗎?)哈哈....但如果心想中六合彩o既話又點睇??

5 Comments:

  • 假設我唔係衰人....
    我祝你心想事成!

    By Blogger Roger, At 9:40 AM  

  • 中六合彩!你中一期我中一期最prefect!

    By Blogger rururu, At 1:16 PM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger sasady, At 1:37 PM  

  • 多謝啊!!
    我祝Roger '結他應手, 色士風一吹即響, 中埋六合彩'頭獎.
    我祝rururu '焦源滾滾來'.
    我祝ru媽 '青春長駐, 從心所慾' 跟住又中埋'六合彩'頭獎!!^^


    不過我地如果中頭獎o既話, 唔該分開三期, 千祈唔好一齊同一期中喎!

    但最緊要係個個身體健康!

    By Blogger sasady, At 1:37 PM  

  • 我都祝妳心想事成, 我都好鍾意祝人心想事成架....嘻嘻 ^^

    By Anonymous Anonymous, At 1:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home