山路

Friday, January 13, 2006

咩人尼架??

大前日終於忍無可忍, 同老細o既細細佬炒大獲, 全公司無人敢搭咀(包括我老頂).

事原係佢常以大聲就係啱o既道理來兇我,

我有道理, 所以我從來無御過佢,

大聲唔等於係啱, 佢次次都要人地做晒如佢所意的事,

一唔啱佢o既 channel 就即時青根暴現,

包公上面, 兇狠眼光, 強征厲字去迫對方硬食佢所認為,

最常用及最慶一句就係 '我話比你聽, 你一定係錯囉!'

嘩! 咩人尼架? 一唔究講就口出狂言,

真係我老板 ar...,

當天他終於對我發出此信息,

接收後我o既內置 hard disk 即時啟動本人珍藏多年的粗口寶鑑06更新版,

真係想講 'x 你老味, 食 x 自己, 滘唔 x 掂, 返屋企 x.',

不過我無! 只係好泠靜咁回應左 '你真係咁肯定你無錯?',

佢當唐不知如何反駁, 我無好開心駁贏, 只覺經過今次後, 日後日子要好小心...

2 Comments:

  • "粗口寶鑑06更新版" ... 可以好似楊天命咁出書喎~~ 哈哈..

    By Anonymous Anonymous, At 8:24 PM  

  • 出多本必殺版同秘笈都得.

    By Blogger 肚餓Chris, At 12:16 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home