山路

Tuesday, March 07, 2006

罪人

晚上遇上一件不平則嗚的事,
今晚放工回家途中, 剛啱在斑馬線停低等過馬路時, 突然有位 Osim 遞左張髮型屋優惠單張於我面前, 說了幾句 high speed o既話, 我一句都聽不到她的意思, 只答了她一句 '我唔要喇, 因為我會拋去垃圾桶, 好浪費, 環保嘛!'
點知佢 look 大對眼望住我, 然後開始咒罵我, 說了很多很多不是善意的話, 當時因交通燈未轉, 佢又不停罵, 我已成為眾路人的投射目標, 最後也不等轉燈更衝過馬路, 匆匆走人, Osim 還大聲拋出了一句 '唔通你去買魚, 人地比個膠袋你, 你即刻囉條魚出來, 之後 dum 左個膠袋去牙?? 環保, 環保...成日都話環....', 那時我已忍不了便答了她一句 '我係帶保鮮盒去買魚的', 佢聽了之後, 還罵得更大聲...但我也不再理會她了, 只是覺得當時大家角式位置不同, 所以產生了茅盾, 她的工作是派傳單來糊口, 而我只是不想做我會將它親手拋棄的罪人...之嘛!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home