山路

Sunday, May 07, 2006

陪老細

今日老細日, 我陪大老頂同細老頂一齊遊沙田, 之前我怒了大老頂, 因他放了我飛機, 我不可以養成此壞習慣, 所以不啋他已半個月, 就算他send SMS 也不理, 但直至昨晚, 打電話給細老頂不通, 迫不得意要打比牛精大, 他一接電話, 我就問係唔係牛精? 佢答唔係, 係雞精, 之後我問佢O向邊度, 佢居然好COOL咁答: O向地球!!
我...我..即時笑到眼淚水都 bill 埋出來, 衰仔洗唔洗咁吋???

今日同佢地行完街之後去打拎, 我隊啤, 佢地隊可樂, 大家傾左好多野, 明白大家角式的位置, 我不是一個好老媽, 廿多歲便狠心棄子拋夫, 因子女與父母關係其實平等, 大家都是人, 關係是由 CUT 臍帶果一刻便告終, 佢地就要開始承擔獨立個體的縮命, 生、老、病、死的歷程, 佢地都好明亦好開心有一個非常媽咪, 我是一個在他們心中的明白事理媽咪, 背負傳統, 有另一番歪理的媽咪.

還記得細老頂曾經對佢亞婆(即我娘親))問了一個問題:' 婆婆, 你幾時死呀??' 婆婆開懷大笑說:點解你咁問?? 我細老頂答:人一出世就係等死架啦!!!
無錯, 人一出世就係步向死亡, 好一個四歲小孩的哲學問題.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home