山路

Friday, May 12, 2006

夢中人

又是星期五了, 每當假期前更發一次的'假期前本per潛伏症' 又再開始出現病徵.
今日好似未瞓醒咁o既姿態去返工, 皆因昨晚發了一個令我唔想醒的夢,
夢中去到一個人間仙景的地方,
很藍的大海, 很藍的天, 水天一色, 水清沙幼,
真係好靚, 好真實,
我與夢中情人一起處於其中, 好開心,
夢中出現一間茶寮, 西雙版納的建築裝飾,
這正是我所喜歡的夢幻之家,
我在那裡看着那個一望無際的卡通天,
以及那玻璃海水之中發呆時,
突然天色轉眼變黑, 水脹起來,
狂風巨浪湧至, 將童話式的景象, 一舜間變了,
更傳來火警鐘的聲響, 原來是鬧鐘,
喂!!大佬, 個夢未發完架, 我仲未落水游,
又未晒太陽, 都未睇筋肉靚仔......,
我唔想面對現實住呀!!!
希望今晚可以發埋下集啦!
我臨瞓前會搽定太陽油同着住三點色兼帶埋太陽超,
做足準備先去瞓, 呵!呵!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home