山路

Sunday, May 14, 2006

舞親節

今日是一年一度的母親節亦即是舞親節,
這天母親是無任何發言權, 全都是仔仔女女孫孫室室的天下,
Basic 行程如下:
早上 8:30 飲早茶
下午 1:00 打麻雀 (要扮魚腩, only this day)
晚上 7:00 食套餐(即單身漢平時只比30雞就可得到四餸一湯白飯任裝的寡佬套餐)我地就要比成千銀去食呢 d 一早煮定, 要嘜畢嘜, 同寡佬餐一樣, 真係想講粗口, 下刪250字粗口, 所以今晚我親自下廚, 老媽食得很開心, 雖然我也是老媽, 但看見她的快慰, 我很安慰.

大家的老母就此糟塌了於好一個舞親節,
全都是係你舞你老母,(included me)
因我舞我老母之時也給人's舞.


此人's

他們送了此花給我, 我很開心, 仔真的大了!!

至於我兩個老細, 我沒要求他們如何報答自己, 因明白希望越大, 失望越大, 所以隨遇而安好了.

5 Comments:

  • 你有兩個咁大既仔....? @__@

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:13 AM  

  • 係呀!也許當時年紀少嘛!

    By Blogger sasady, At 12:25 AM  

  • 呢單陳年舊事,都有良好的一面,就係有兩個睇落完全似係你細佬的仔仔.我都唔係幾信佢地係你個仔,因為咁樣先至覺得自己無咁老呀!
    奧加

    By Anonymous Anonymous, At 1:24 AM  

  • 你睇你幾幸福?!

    ru媽

    By Anonymous Anonymous, At 6:32 PM  

  • 奧加, 可能因為當時無腦, 所以無咁唔應老啦!
    Ru 媽, 我都會好珍惜此情此景.

    By Blogger sasady, At 10:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home