山路

Sunday, September 17, 2006

回魂

前陣子, 突發的兩件驚訝事, 現已平伏了,回魂了,人生無常是必然.
這兩星期我一直以為是瞓lai頸, 痛不慾生的感覺, 認為食止痛藥可解決, 但通通都無效, 終於去了一個自稱為少林高手的cheap orange, 佢條XX..將 D 極臭O既藥油倒落我個頭殼頂處...之後同我lock頸, 果晚我就成晚瞓唔到, 痛到要兩隻手托住個頭先起倒床, 日頭連擰一擰都痛到眼淚水bill出來, 動彈不得, 後來頂唔住去睇左真正高手, 佢一睇就話我頸骨吞左出來,移左位, 嘩....唔係卦! 老友? 佢同o拍番入去,我即時痛到 d 眼淚係自己流出來, 但...起碼條頸可以擰得啦, 雖然家陣都痛, 唉.....!

家陣又要忙做功課, 也忙幫朋友做數, 但一想起國慶BBQ, 我就好高興, 希望快 D同 D 老死聚舊啦.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home