山路

Wednesday, June 21, 2006

今個禮拜五、六、日

星期五, 青梅竹馬終於結婚, 要去飲, 更係想佢地白頭到老啦!!! 但.......若果離婚!!人情會否退回????
星期六, 放學後(standard for 準時6:15pm)要裙拉褲甩趕去老尖 7:00 入席的攀山總會Annaul Dinner.
星期日, wargame!! 一生人第一次玩wargame, 從未試過, 我諗應該幾好玩, wargame....我諗起班長.

5 Comments:

  • 班長真係識打wargame?Olga

    By Blogger CYK, At 11:02 PM  

  • 唔知呢?不過佢個'碌'長期人衫合一, 應該識啩!

    By Blogger sasady, At 10:47 AM  

  • sasady媽:

    你都幾活躍架喎!

    By Blogger 貓奴MAY, At 4:42 PM  

  • 畢滿, 我可能是患有'後天隱蔽性過度活躍症',近這十年先發作啦,哈哈....
    最近看你的架步......一些經歷過去後, 便轉成經驗, 有了經驗便更加硬淨.

    我到此一刻所經歷過的,不是一般人可感受到或者可以說是未有朋友經歷, 亦不想身邊任何一個人去體驗或接觸, 不想! 就是不想, 過程真的很辛苦, 但因有此經歷, 所以有經驗去幫助遇到同樣的人.

    不要頹廢啊!我燦你架!!

    By Blogger sasady, At 12:30 AM  

  • Sasady媽媽:

    我真係越黎越鍾意你!^3^
    有機會分享一下你既經歷!
    我好想知道!
    我好認同 - 一些經歷過去後, 便轉成經驗, 有了經驗便更加硬淨
    我好努力過每一日架!
    個BLOG只不過係有時有感而發!
    唔駛擔心! ^_^

    By Blogger 貓奴MAY, At 9:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home