山路

Thursday, June 08, 2006

黑色星期四

爛瞓是我的嗜好, 今日嗜好玩大左.
今早七點半醒左, 突然嗜好又作祟'番瞓', 到第二輪醒時已經係九點, 當堂嚇醒, 即刻彈起身, 我係返九點半, 匆匆梳洗後眼耳口鼻同埋三魂七魄未點齊數就標出門, 九點三仲o向山上, 我用小鳥咇咇o既speed沖落山, 跳上的士'唔該紅磡', 真正體驗到時間就係金錢的現實, '多謝 150 個大烊'.
到下午, 同人剎氣爭坳, 死左好多細胞, 連飯都無食, 公司又突然有事要即刻入葵涌, 趕到我氣咳, 到夜晚買左隻 subwoofer, 二十幾磅重, 我捧住隻野, 一行出街,依!!唔對路...唔係掛'落雨'我頂...., 隻野越攞越重 , 又落雨仲閃埋電添, 我成隻落湯雞咁, 唉!!仲要捧住佢行上山, 點解要我攞住咁大隻野先來落雨?? 突然諗起細個老爹講'千里送鵝毛'的故事, 揸條鵝毛行一千里, 鵝毛越攞越重, 最後連鵝毛都掉埋.

今日都算係我o既黑妹日.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home