山路

Friday, May 26, 2006

我玩病, 病玩我

星期二晚發起高燒來.....102度,
身體任何一忽掂o下都好似比刀割咁痛,
由外至內, 由頭到腳, 無一倖免,
意志好模糊, 耳仔聽野好細聲,
周身無力, 個頭痛到爆,
當時好驚,我以為會'死',
突然諗起, 如果有個救命鐘就好囉!
我沖左盒仔茶, 拍左兩粒必理痛,
然後用兩張棉被冚住, 焗到佢出一身汗就掂,
細個果陣時一發燒, 老媽就係用喱個方法,
不出15分鐘, 我已經好似水人一樣'濕透',
係好似鬆左 d 喎! 再探....口(我係大人尼架)
已跌至99.8, 再瞓多一陣, 其實都係典來典去,
又來!!一探之下.....101...101,
點解會咁架??明明係退左格...,
再拍多兩粒必理痛, 今次我攞埋個電話放o向隔離,
pass 定 999, 一有咩三長褲短就即刻send(好似引爆咁),
起碼有人破門呀嗎!!

足足病左 3 日, 家o下喉嚨痛到唔想吞口水,
都唔明點解一定要係喉嚨痛果陣時, 無端端多左咁多口水要吞,
又唔可以挈大個口等佢流.....

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home