山路

Saturday, May 20, 2006

馬拉餘孽

唉.....!
跑了兩年半馬, 每次都有芛野醒比我.....肥五磅, 合共十磅, 真係多謝喇!!
天呀!!!點解?? 點解要我跑完之後咁肚餓??點解灣仔咁多野食??
點解我忍唔住口??點解我要帶咁多朱古力???
每日一朝上磅時, 仍然睇到有升無跌o既數目字,
真係好難接受, 其實可能係個磅壞o既...
出年唔會再參加, 有 D 野...經歷過便算了,
老時同個孫講: 你ah ma 我呀!!咳咳...跑過架...!!

至於 NIKE 十公里, 我唔會放棄O既.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home