山路

Saturday, June 03, 2006

幸福新一代

大前日收到大老細同我講話暑假去加拿大,
我好唔開心, 連機票都出埋, 我先知,
因為覺得只係知會, 而唔係咨詢,
仲係只得佢兩兄弟去, 無其他人陪,
對孖寶 d 英文屎到痺, 都唔知佢地點同西人溝通,
等佢地平時'唐人面前講鬼話, 鬼佬面前就口啞啞',
另外一面睇, 比佢地體驗o下人生路不熟的經歷,
都未嘗唔係一件好事.

回想起自己細個果陣, 一到暑假就去周圍撲暑期工,
成個暑假賺果一千蚊就係用來買書,
但睇到而家新一代, 個個衣食豐足,
'衣來張手, 飯來張口',
一到暑假就參加埋 d 嘜班物班,
富泰o既就醒佢地去果 d 名為'暑期海外進收班'
實質咪 吃、喝、玩、樂, 搵笨 seven 班,
班望子成龍o既家長, 一隻隻好似羊牯咁,
無他o既, 咪自己細個果陣得唔到o既,
到家o下自己有能力,
就將之投射, 以為去迫 d 細滿足後,
來滿足番自己以前細個滿足唔到o既野,
現今世界唔同左喇, 老豆養仔, 仔養仔.

我點都覺得暑假只係玩,玩,玩....
唔應該放暑假都要去學野o既.

2 Comments:

  • Sandy,
    你講而家啲新一代是「衣來張手, 飯來張口」,真係講得啱.剛剛係大家樂買我心愛的咖啡,見到個女仔,我諗得十歲,枝餐刀鐵咗落地下,佢唔執,過了一陣,我抵唔住頸,輕聲跟她說:「你跌咗野嗱!」跟住我去拿咖啡,回頭看她,仍沒執,終於有個員工幫佢執走咗.唉,咁款,第時唔知變成點.
    Olga

    By Anonymous Anonymous, At 5:29 PM  

  • 所以我已經同兩個老細講, 叫佢地最好唔好生仔女, 睇到現今一代真係..唉! 其實都係家教問題, 屋企對 d 細o既, 樣樣都呵護備至, 完全無比佢地有個家庭責任崗位, 所以出到去咪嘜都係好似老馮咁囉!

    By Blogger sasady, At 10:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home