山路

Tuesday, October 03, 2006

生日願望

前晚同 D 朋友BBQ, 好開心!多謝RU媽鬼咁好記性,同埋枝德國靚靚紅酒.

尋日係我又老一年的日子, 好想做自己想做的事, 所以一個人入左東龍, 以前每個星期日都去, 入左去差不多都有十年多, 發覺而家每逢假日, 這個小島越來越多人, 船埋岸時, 遠遠已見到有踩冧碼頭o既潛在危險, 跳上岸時, 我要大聲叫'借借', 但 D 人係聽唔到o既, 幾經辛苦先上到岸, 但唔代表可以行到, 有 d 人前後都咩住背囊, 將只得三尺闊o既獨石橋, 剛剛好卡住, 唔通叫我跳海游過去? 大哥比條山路我行o下好喎..! 一路行入去一路只見好多家爺仔乸, 奶奶新抱, 姨媽姑姐, 法拉利 BB 車隊, 一喼二喼拖住行出來, 以為東龍機場己啟用, 披荊斬棘行到去山上, 一睇到成個山頭都係五顏六色, 密密麻麻, 嘩!...'東龍豪庭, 顯現眼前', 我諗, 如果 d 營有復式o既話, 佢地都亦會密佈山頭, 一個本來好清靜舒暢的地方, 而家已變成西貢 MK.

我去到李太'士多'處, 亦係座無虛席, 人山人海, 李太是一個大好人, 由我第一日入去到現在, 她都係咁好笑容, 我已太耐無入去, 一去到她就送左枝私伙秘製冰鎮'花旗參菊花蜜'比我, 超正!, 我最鍾意佢地o既'魚片旦菜米'同'北菇餃',必食! 我食左碗我最喜愛o既'魚片旦菜米', 好滿足呀! 到比錢走時, 李太同我講 XX 拍拖喇, 你知唔知? 其實我已知左好耐...

那刻我心情沉左落去...我同李太講, 果個正衰人(我好想講果個正仆街), 但我驚嚇親老人家, 然後精簡地交代幾句給她聽因由, 我便去爬石, 腦裏底片即時浮現番以前 d 唔開心野出來, 到今日個腦都仲係浮緊, 心中不忿條仆街, 揚得佢, 仲帶埋入去東龍島show off, 其實我真係唔想o向咁o既日子, 聽到 d 咁大吉利是o既野, 搞到咩mood都無晒, 連家人夜晚同我慶祝都無心情, 正仆街!

生日願望:朋友家人個個身體健康,包括我自己在內.

而仆街o既就繼續仆街, 仆到六體投地, 一體不能起, 希望這個願望唔止要心想事成, 仲要萬事勝意.

2 Comments:

  • 雖然過咗,祝你生日快樂,身體健康!
    PK問題,他除了「六體投地」,亦「他朝君體也相同」,所以唔好再浮啦!

    By Blogger CYK, At 1:17 AM  

  • 遲來的祝福 :
    生日快樂!
    健健康康!
    開開心心!
    心靈富足!

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home