山路

Monday, June 29, 2009

愛與痛的邊緣

有些事真是很難解釋,
自從決定關門大吉之後,
這個半星期以來已經第七日食蛋,
開張以來都未試過,
真係好邪....唔知係咪間舖唔捨得我呢?

如果唔係賺埋都唔夠比 min pay,
我亦唔想忍痛...
其實每月有些人工, 還有一點薄利,
只可惜欠銀行的咭數,
不可每月只比成九千銀min pay,
入不敷支,永遠還唔到本金,
每時每刻都好驚連min pay 都比唔起,
會有收數佬上門,
好辛苦及太大壓力,
這樣下去真不是辦法,
還有欠朋友的錢呢?
所以我決定要債務重組,
希望可以o向這幾年還晒錢比銀行,
我唔想破產,
因覺得對所有債主都好唔公平,
欠債就要還錢.

雖然我是一個任何事都失敗的人,
但唔想做一個因財失義的人.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home