山路

Monday, October 23, 2006

行山孖妹

今日去了行山樂, 與同學兩個孖妹一齊由我家後山出發, 本來想行到大欖水塘之後便打回頭路, 但同學想一氣呵成去到元朗大棠, 所以便去吧! 我地一路行一路傾, 唔覺唔覺又行了好多段, 慢慢行, 去欣賞沿途風景, 感覺好舒服, 秋高氣爽一點也沒錯, 不足四小時便行完, 這條路線不算難行, 全程石屎路, 水塘風景又靚, 我怕有山賊, 所以拾左一根尖頭木方, 以便不時之需ar ma....去到大棠便搭van去到元朗轉車去燒鵝聖地, 飲飽食醉後, 大家都想下個假期 ' 再 lai e 哥'

5 Comments:

  • 謝謝留言!也謝謝把我納入你的"LINKS"內!

    但我叫"青蛙",不敢高攀"清華"...

    ; )

    By Blogger qing wa, At 12:43 PM  

  • 我都同朋友plan緊去行山去露營!
    有無好介紹呀?!

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:49 PM  

  • 東龍豪庭啦!超正

    By Blogger sasady, At 5:21 PM  

  • 來過好幾次,沒留言,妳好!

    我也想走這條路,但怕山賊,照妳意見,日光日白是不是可以走走的呢?

    By Anonymous Anonymous, At 10:05 AM  

  • Yan,您好!
    你是說深井至大棠?這條路很好走, 不過三年前發生過II山賊, 所以先手持武器, 但沿途也有不少行山人士.

    By Blogger sasady, At 11:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home