山路

Thursday, July 30, 2009

懵....炳

'人地話你唔知, 嬲你又唔知,
你都係嬉嬉哈哈咁對人',
以上係亞媽O向我好細個時同我講嘅話,
事實上又係嘅, 到家O下大個左同老左,
先知世事起能如你,我,他願呢?
可能一些自己認為可舒緩情緒心底話嘅公眾地方,
睇嘅人,有心與'真有心'已經是兩種心態,
屋漏兼蓬夜雨,一沉萬踩,
各式各樣的咀臉,聲線,態度,
大概都心中有數,
有時,忠於自己比忠於人家難,
人永遠都係想人人都對自己好,
我行我素, 通常都必定o賴野,
因為少人認同你係獨特,
多人認為你係固執極端嘛~

醒o下啦~ 懵,夢,矇....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home