山路

Monday, October 30, 2006

三人行

昨天又再與朋友一齊行山, 今次多了一個戰友, 我們選擇行港島徑的'柏架山自然徑', 鰂魚涌起步, 沿路是一路都是上斜, 我因前一晚醉冧左, 加上肚痛又肚痾, 痾到腳軟同酒未醒的關係, 成日就好似發夢咁, 狀態係有行山史以來最差的, 但這路很不錯, 好古老的一條家樂徑, 仲見到松鼠, 係呀! 松鼠呀! 仲閃得好快咁違例過馬路,上埋樹, 之後我地一路上, 去到一個分叉路寫住'金督馳馬徑', 原來 LAY 條路係上山頂, 我地又唔識, 所以冇選擇, 但我下次會試行, 我地行左冇幾耐又見到另一個指示, 去睇牌時發覺側邊有個細入口, 個牌寫住'康怡花園', 我地商量後選擇了這條路, 全程是山路, 襯晒我, 難得是, 原來這條路的風景真係好靚, 更有山谷之氣勢, 一路聽住隱隱流水聲, 有樹蔭, 好正, 沿途都有人會相反方向行, 全程由起步至西灣河為終點, 大約個半鐘至兩個鐘左右, 我應該會過兩個星期再來, 會由'金督馳馬徑'上山頂, 同埋多一次由此行去大潭.秋天完之前會好好把握行山的樂趣.

秋天我真係愛死你呀!

5 Comments:

  • 你描述得咁好,搞到我魂魄兒也飛到那裡了,有無相睇,仲三人行,係邊三個?

    By Blogger CYK, At 3:24 PM  

  • 芭友囉! 係咪一齊唧, 應該11月12日會再行, 由柏架山至陽明山或大浪灣, 引o下你先hehe...

    By Blogger sasady, At 7:32 PM  

  • 冇相睇呀!前一晚條村大食會, 飲冧左嘛, 冇叉電!!

    By Blogger sasady, At 7:34 PM  

  • 好似幾好喎!全程走多久?可能我也要去走走!

    By Anonymous Anonymous, At 10:09 AM  

  • yan,如果由柏架山至陽明山莊大約4個鐘, 至山頂大約個半至兩個鐘, 至大浪灣大約兩個半至三個鐘左右,襯秋天好天氣呀!

    By Blogger sasady, At 10:54 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home