山路

Thursday, November 30, 2006

無聊的一天

今日午飯時, 在街上看到一位阿姐炒栗子, 炒得很起勁, 突然好想奪去她手中的鏟, 然後由我痛痛快快去大炒, 炒得比她更起勁更狠, 但我怕她報警之後, 警方會控告我劫鏟及侵佔強行炒人大獲罪, 所以便打消念頭.
之後去了食麵, 我是該麵舖的常客, 這裡有一位怪常客, 已碰見過她多次, 今天也不例外, 為何覺得她怪? 第一次碰見她是與我同枱, 她一坐下來便order 一碗菜米, 一柸凍飲, 表面沒什麼不妥, 跟着她會將一包新的紙巾拆掉膠袋, 一叠紙巾完完整整放在枱上, 然後再拿另一包紙巾, 抽兩張用來舖在枱上, 之後拿出她所買的報紙雜誌一大叠放在附近, 菜米來到她便開始食, 食到一大半便開始咪報紙雜誌, 她不會理會有多少人在等位, 待她細味完之後, 埋單鬆人時, 那棟完整豎立的紙巾下場是與食剩的菜米長相廝守, 係完全未用過, 次次如是, keep 得非常之好, 替包不幸的紙巾不值, 沒有給它應有的工具價值崗位, 而且好唔環保.
下班之前,想不如晚上電髮, 就去朋友那間salon了, 電完之後, 都已經10:30pm, 所以與朋友再食晚晚飯(因6:00己食了晚飯)這頓是晚晚飯, 回到家已是零晨, 覺得今天真是很無聊, 所以便寫了'無聊的一天'.

5 Comments:

  • 咁無聊??
    我就忙到死!!!

    By Blogger 肚餓Chris, At 10:02 AM  

  • 係咪忙無聊??

    By Blogger sasady, At 11:08 PM  

  • 整個電髮樣睇吓(背脊就得)

    By Blogger CYK, At 12:36 AM  

  • 呢排d 電腦病毒好勁, 好多機中招~~~
    要搵d 好既av, Symantec Norton 唔係好得, 根本scan 唔到, 而我地只係有Symantec Norton. 咁, 你話係咪死梗!

    By Blogger 肚餓Chris, At 10:23 AM  

  • 亞object, 我家部大帝pc已經中左蕉啦!家o下只可上網咋!公司果部一日就有百幾封junk mail, 而且中左隻連nod 32都delete唔到嘅毒,唉!
    cyk, 我個頭咪同第一次電嘅一樣law, 幾時星期日行山呀?

    By Blogger sasady, At 10:49 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home