山路

Monday, November 06, 2006

行夜路

星期六晚與兩個朋友參加左'盲俠行',起初以為是行山路, 原來是行馬路邊, 過程上看見好多人都行出馬路, 都幾危險, 主辨機構下次再搞的話, 一定要注意這點, 雖然是保險公司主辨, 但始終都是要顧及善長人翁的人生安全嘛.
那晚的狀態不是太好, 前一晚沒睡得好, 星期六早上八點就起床, 入了東龍島爬石, 雖然沒咩繩同扣, 因不會再回家而直接去夜行的關係, 所以咩左替換的衣服, 沙灘蓆(諗住行完瞓沙灘), 梳洗用品, 爬石鞋, 粉袋及安全帶, 個背襄大約都有十多磅重, 東龍一出來, 便去了西灣河體育館沖涼(好似露宿者一樣), 之後再落灣仔會合朋友, 晚飯後, har 到10:30先去報到, 差不多12 點幾先起步, 行呀行...行呀行...大約 3 點 4 我已到左香港仔檢查站, 朋友們未到, 蓋印後, 發現左有沙灘椅!! 嘩!!超正!!! 於是就飛身上去, 點知等呀等, 等呀等, 瞓著左, lay 一瞓就中計了, 因為 d 疲累全部出晒, 朋友差不多 3 點 50分先到, 足足瞓左半粒鐘, 之後果段就慘喇!

個背襄越咩越重, 我一路行時, 見到所有平滑而又大塊 d 石頭同埋海邊 d 駁, 全部都係浮現一張張床的形態, 仲好舒服咁, 好在有好靚嘅夜景來引開注意, 可惜我無帶相機, 那晚是 15 , 月亮又大又圓又光, 天上又無雲, 真係好靚, 我地大約 5:30 到終點, 有多人已瞓左沙灘上, 本來我都想, 但氣溫低同埋我件衫因濕透而很凍, 好想快 d 番屋企舒服地瞓落自已個狗竇度, 7:20am回到深井, 之後像死了似的大大大大大......昏迷了.

3 Comments:

  • 嘩,勁,俾我斷咗氣囉!

    By Blogger CYK, At 2:55 PM  

  • 嘩,辛苦你了!!!
    好像很有趣!最老土係原來果晚要去「嵌」,如果唔係其實我都好想跟你去.....下次下次!!

    By Blogger rururu, At 1:54 AM  

  • 謝謝你常來探我~ ^o^

    By Blogger sidekick, At 6:12 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home