山路

Saturday, November 11, 2006

阿蛇學友

剛剛開學的一個短期課程, 我上得非常之開心, 因 miss 好靚女(似湯螢螢), 而百分之80都係'流算血, 硬漢子, 嚇死老媽子'的警察叔叔, 佢地答問題同發問都係同審犯咁審一樣, 好爆笑, 例如 miss 比幾個屋村樓宇的圖我地選擇認為最易去爆的一個出來, 然後會問點解, 佢地將所有過程用包抄賊佬角度去講, 上堂講, 如果有三個單位用來走粉, 我地會揀邊個? 我鬼識咩! 但佢地就即刻問: 係大路定小路? 係咪屈頭巷?corner 位兩邊係咪有門? 有冇天文台? 樓上舖定街舖? miss答: 兩邊大路唔係屈頭, 得一邊門街舖, 跟住佢地揀左中間果間, 但突然有人問: 有冇後門架? miss 話冇, 跟住成班硬漢子話:冇後門? 咁點走佬呀? miss 話 d 差佬......突然成班硬漢子大聲話...係差人, 哈哈哈....哈...我即時笑到爬左o向張枱度, 真係好開心...差人同學...

6 Comments:

  • 嘩,你讀緊什麼,有靚女,又有猛男,咩時間,真要見識識.你真係要記住,而家警務人員唔中意人叫佢地做差佬,我已俾人糾正過,面對面叫X Sir,在旁邊叫警員,或警察,背後習慣成自然,姑且仍叫差佬,衰衰的就叫死差佬或死差婆!

    By Blogger CYK, At 1:02 AM  

  • 我地係叫草龜架!
    星期四7:00-9:30 '犯罪及不被調查心理學'囉^^

    By Blogger sasady, At 11:56 PM  

  • '犯罪及不被調查心理學'?!

    wow!!

    : )

    By Blogger qing wa, At 5:14 PM  

  • hehe....我想犯罪又不想被調查ma, 所以咪揀lee科囉^^

    By Blogger sasady, At 12:39 AM  

  • o下! 個學科名咁騎呢o既?
    堅o架?
    係呀, 唔知點解, 差人同差佬o係佢o地心目中爭咁遠, 會咁大反應~ :p

    By Blogger sidekick, At 3:22 AM  

  • hehe....其實係'犯罪行為及調查心理學'^^

    By Blogger sasady, At 10:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home