山路

Thursday, December 14, 2006

又到聖誕

希望快些到下星期五, 那天一放工就背起背囊飛奔去機場, 再飛去桂林, 再搭夜車落陽朔西街, 近十年每逢假期前夕, 都是用這樣偷時間的方式去旅行, 可以慳時間嘛.

雖然去過陽朔多次, 但聖誕節就未曾試過, 去過的朋友說那裡的聖誕氣氛很好, 可能百分之 80 都是西人, 整條街的酒店,商店都是為西人而設, 西街的名字也是由此所得, 除了感受一o下有中國 crossover 外國的濃烈聖誕節慶外, 最主要都係爬石, 不過, 今次肯定好凍, 上次復活節第一日上月亮山爬時, d 手指都凍到僵左, 成隻手都痺晒, 爬唔到, 何況聖誕...不過, 算啦!!爬唔到咪遊覽o下其他地方囉, 橫掂去左幾次都只係一開眼就爬石, 真係 '日出而作, 日入而息', 同返工無嘜分別, 但好好玩!! 快 d 到下星期五...

11 Comments:

  • 好開心啊,有得旅行,又玩自己喜愛的玩兒.我就要活在痛苦中---做paper,嗚嗚...我都想學城大女研究生,賄賂教授,但要坐檻,半年呀!

    By Blogger CYK, At 12:03 AM  

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Blogger CYK, At 12:03 AM  

  • 我睇見lee 段新聞, kit 一聲笑左出來, 後生可謂, 將幾千年中國陋習當成禮俗思維'黃金換試題, 萬銀購答案', 家教甚好.

    By Blogger sasady, At 10:51 AM  

  • 你做完 paper 咪可以一齊出來行山囉.

    By Blogger sasady, At 10:52 AM  

  • 旅行!好開心啊!好耐冇同你地行山,好懷念啊。
    「將幾千年中國陋習當成禮俗思維」,說得好!那個女學生,不單只愚笨,更侮辱了香港的教育文化。

    By Blogger rururu, At 8:16 PM  

  • rururu,係呀!我地仲有'元荃古唔到'之約 ar 嘛, 但要出年一月先可行啊^^
    你明我點解 kit 一聲笑出o黎啦^o~

    By Blogger sasady, At 10:57 PM  

  • 快樂行!

    : )

    By Blogger qing wa, At 10:36 AM  

  • sasady媽媽 :
    聖誕快樂!!

    By Blogger 貓奴MAY, At 2:17 PM  

  • 返左黎未呀sasady媽媽!
    新年快樂呀!
    重有我想問, 我頭先先至發現你link左我同朋友個blog, 點解叫Full?

    By Blogger 貓奴MAY, At 12:19 PM  

  • 返左來喇! 因 '畢' 英文係full, 咁滿又係full ma, 所以咪用 full 來作記號囉^^

    By Blogger sasady, At 10:48 AM  

  • 畢滿, 你可看看以下條link, 係'畢'嘅解釋

    http://hk.dictionary.yahoo.com/search.html?q=1&s=%B2%A6

    還有補祝:新一年個個都開心快樂.

    By Blogger sasady, At 11:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home